December 21, 2012

Just give me a reason


last week I went to singapore, to attend my sister's wedding. 
I'm very very upset right now, someone who I thought it was my faker , reported my account is a fake account to the facebook, so now my account is deleted by the facebook. 
I dont know what to say.............., it was my original, my REAL account, but some people say it's a fake account, and report me to the facebook account, so I can't find my account back now. 
I was very upset, soooooo stupid!!
 

I decided to create a new facebook account after this, so I really apologize to you guys who's trying to find my account, but couldn't find it. I'm not blocking your facebook account, but a great faker who claimed he/she was me, 'okky Dommy' that says my account is not real, and remove my account from facebook.

19 comments:

  1. So sorry to hear that you lose your facebook account..
    Just so you know kak, that you're pretty for the real :)

    dithachinde.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. ndoroooo sapa yg berani report km begitu sini aku hajarr!!!! hahaha, cantik banget fotonya *selalu yehhh*

    ReplyDelete
  3. Feel sorry to hear that. And guess.wht? I loveee your outfit and your gorgeousness
    . ^_^

    ReplyDelete
  4. love your dress.... so amazing...:)

    www.kristinateo.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. So pretty love your outfit so much <3
    And be patient cii , God will give a way to the right person ;)

    www.sparklingblossoms.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. ohmy.. that faker is so sucks! still pretend to be you in her twitter account and bitching everywhere! i feel sorry for your fb account :(
    anw, you look so pretty in this outfit! love your floral top (or dress? lol)

    xx,
    Missing Bee

    ReplyDelete
  7. what's ur new acc's name huh? :( i want to re-add if you u dont mind

    ReplyDelete
  8. So sorry to hear about that, the faker should just go to hell! Anw you look stunning as always! That dress suits you so much!

    http://rosalindatj.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. wow.. you look so stunning kak..
    gorgeous dress.

    ReplyDelete
  10. I miss seeing you around in facebook babyyyyyyy :(

    I wish you were here for our Christmas dinner huhu

    ReplyDelete
  11. Cute floral top

    xoxo
    http://dellariousbenefit.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. nice top :)

    warmest regards,
    Miss Aa
    www.miss-aa.com

    ReplyDelete
  13. you look stunning, very cute floral top btw

    cheers

    http://this-it-factor.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. i'm sorry for your problem Okky. I hope everything gonna be okay

    about your look, i love the whole outfit! especially your skirt.
    happy new year

    ReplyDelete
  15. you look pretty as usual! i like your bangle! <3
    happy new year btw~

    omg! that's so stupid. masih ada aja faker kayak gitu -,-

    ReplyDelete
  16. okky sabar yaa!!! jahat banget sih bs ada org kaya gitu ckckck. -.-

    ReplyDelete
  17. love the outfit :)

    aww hopefully the faker case doesn't happen again! it is such a ridiculous thing that the faker did!

    ReplyDelete
  18. You look great with those top and skirt .. Anyway so sorry about your FB account :(

    www.aiiness.com

    ReplyDelete
  19. Your outfit looks so comfortable! It's so perfect for this weather and I like the color of your Smart casual dress code!

    ReplyDelete

dear you my cakes!
Thanks for check out my blog,
and kindly leaving a comment for me
i would greatly appreciate it and reply soon!
:)


okkydommy